کمپرسور اسکرو بدون روغن (Oil Free Screw Compressor)
کمپرسور اسکرو بدون روغن (Oil Free Screw Compressor) یا اویل فری معمولا برای کاربردهای حساس استفاده می شوند. در واقع وقتی کیفیت هوا برای فرایند تولید و محصول نهایی بسیار با اهمیت باشد. تعداد زیادی شرکت در صنایعی نظیر خودرو، غذایی و نوشیدنی، شیمی، الکترونیک، نفت و گاز، دارویی و نساجی هم اکنون در حال استفاده از کمپرسور اسکرو بدون روغن هوایار هستند.
کمپرسور اسکرو بدون روغن (Oil Free Screw Compressor)
کمپرسور اسکرو بدون روغن (Oil Free Screw Compressor) یا اویل فری معمولا برای کاربردهای حساس استفاده می شوند. در واقع وقتی کیفیت هوا برای فرایند تولید و محصول نهایی بسیار با اهمیت باشد. تعداد زیادی شرکت در صنایعی نظیر خودرو، غذایی و نوشیدنی، شیمی، الکترونیک، نفت و گاز، دارویی و نساجی هم اکنون در حال استفاده از کمپرسور اسکرو بدون روغن هوایار هستند.

ما همواره در تلاشیم تا مشتریان هوایار در بالاترین سطح از دیگر رقبای خود قرار گیرند و در ایـن راه بهره‌وری از انرژی همیشه اولویت اصلی طراحی و مهندسی ما بوده است و انگیزه‌ای قوی برای جستجوی راه حل‌های نو و بهتر این تلاش مستمر، منجر به نوآوری‌های‌ فراوانی شده است.

 بخشی از این نوآوری‌ها مربوط به توسعه سیستم‌های کنترل هوشمند و نظارتی تجهیزات هوایار می‌باشد که همواره در تلاش برای بسط و بهینه ‌سازی بهتر فناوری‌های مرتبط به آنها برای دستیابی بـه بهره‌وری بیشتر از سیستم‌ های هوای فشرده‌ تجهیزات هوایار هستیم که در اختیار مشتریان‌مان قرار داده شده است.
 دستاوردهای هوایار در طول ۲۰ سال گذشته در بسیاری از زمینه‌ها، هم اکنون، به عنوان معیار صنعت هوای فشرده در ایران شناخته می‌شود.

یکی از محصولات تولیدی در هوایار کمپرسور اسکرو بدون روغن (Oil Free Compressor)  می‌باشد؛ این کمپرسور که معمولاً به صورت دو مرحله‌ای ساخته می‌شوند در آنها هیچ نوع تزریق روغن به داخل محفظه فشرده سازی وجود ندارد و هوای فشرده تولید شده کاملاً عاری از روغن است. این کمپرسورها به دلیل تولید هوای کاملاً تمیز و بازه‌های فشاری متنوع استفاده گسترده‌ای در صنایع مختلف دارند.

  • کاربرد کمپرسور اسکرو بدون روغن

هوای فشرده عاری از ذرات روغن در صنایع متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد، صنایعی که کیفیت هوا در فرآیند خط تولید و محصول نهایی آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

این صنایع شامل غذایی و آشامیدنی، صنعت داروسازی (ساخت و بسته بندی)، نفت، گاز و پتروشیمی، تولید قطعات نیمه هادی و الکتریکی، بخش پزشکی، اسپری رنگ خودرو، نساجی و تولید پارچه و بسیاری از دیگر بخش‌هاست.
در این صنایع حساس، آلودگی حتی با کمترین مقادیر روغن می‌تواند منجر به خرابی خط تولید و کل محصول نهایی گردد.

کمپرسور اسکرو بدون روغن (اویل فری) هوایار در پیچیده‌ترین شرایط کاری هم به خط تولید و هم به محصول نهایی مشتریان خود فرصت عملکردی ایــده‌آل و همیشگی می‌بخشد.این تجهیز راه‌حلی مناسب و قابل اطمینان برای هر کاربردی در هر مجموعه صنعتی خواهند بود.

  • چرا یک کمپرسور اسکرو هوایاری؟

کمپرسورهای HF هوایار به گونه‌ای طراحی و مهندسی شده‌اند تا فونداسیونی کارا بر رفع نیازهای اصلی صنعت و کسب و کار شما باشد، تنها این کمپرسورها، هوای فشرده‌ی پایدار و بیشتری علی‌رغم مصرف بهینه انرژی، تولید و در اختیار شما قرار می‌دهند. طراحی متفاوت و ساختار نوآورانه آنها اعتماد و آسودگی خاطر با سرویس و نگهداری آسان را به همراه دارد.

  • آینده نیازمند نوآوری است

 مهندسان جویای نام ما در کنار پیران این صنعت در طول ۲۰ سال، تخصص و تعهد خود را در عملکرد ایده‎‌آل تک تک کمپرسورهای هوایار به اثبات رسانده‌اند. خلاقیت و نگاه نوآورانه آنها به آینده و نیاز آینده به این نوآوری‌ها، در کنار استانداردهای سخت‌گیرانه ما برای تولید محصولی با کیفیت، آسایش خیالی برای شماست تا نه تنها به تکنولوژی بهینه و به صرفه روز دنیا دسترسی داشته، بلکه اطمینان خاطر داشته باشید که این کمپرسورها در هر شرایطی نیازهای هوای فشرده خطوط تولید شما را برآورده خواهند کرد. دقیقاً همان انتظاری که از یک کمپرسور هوایاری دارید.

  • کمپرسور اسکرو بدون روغن

 یکی از کلیدهای اطمینان از دستیابی و حفظ کیفیت قابل قبول هوا برای کاربردهای حیاتی، آگاهی از استانداردهای کیفیت هوا در صنعت و میزان مجاز ناخالصی‌های درون هر کدام از کلاس‌های آن است. هر چه درجه کلاس مدنظر پایین‌تر باشد، هوا باید خالص‌تر باشد .

ISO 8573-1: 2001 استاندارد جهانی کیفیت و خلوص هوای کمپرسور براساس عاری بودن از ذرات، آب و روغن است. در این استاندارد کلاس صفر آن، کیفیت هوا را برای فرآیندهای مهم تولید در صنایع غذایی و آشامیدنی، دارویی، نساجی و الکترونیکی مشخص می‌کند. این پیچیده‌ترین کلاس است که آلودگی روغن را به شکل آئروسل، بخار و مایع پوشش می‌دهد. برخی از تولید کننده‌گان کمپرسور محصول خود را به عنوان بدون روغن (اویل فری) به بازار عرضه کرده‌اند، اما لزوماً اینگونه نیست. اگر به هوای خالص تضمین شده نیاز دارید، به هوایار نیاز دارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

در صورت نیاز به ارتباط مستقیم با همکاران ما در بخش فروش و خدمات فنی به صورت آنلاین تماس بگیرید .