بررسی نیازمندی های شرکت سان راد بینالود خراسان

بر اساس هماهنگی های بعمل آمده مدیرعامل و همکاران فنی و بازرگانی شرکت صبا دم امین با حضور خود در شرکت سان راد بینالود خراسان تولید کننده سیم و مفتول مسی و دیدار با مدیرعامل و مدیران فنی این شرکت در خصوص موضوعات مورد نظر بحث و گفتگو کردند .

در این جلسه آقای مهندس حسینی ، مدیرعامل شرکت سان راد بینالود ضمن تشریح مراحل آماده سازی این کارخانه و اهداف آتی آن بر لزوم استفاده از بهترین قطعات و باکیفیت ترین محصولات صنعتی و استقرار آن در این کارخانه اشاره کرد و افزود این شرکت با شناختی که از شرکت هوایار دارد آمادگی خود را برای دریافت خدمات و خرید محصولات مورد نیاز از نماینده استان خراسان رضوی را دارد .

در این دیدار ضمن بحث و تبادل نظر فنی بازدیدی از بخش های در حال تکمیل کارخانه توسط حاضریت در جلسه صورت گرفت و مدیرعامل شرکت صبادم امین آمادگی خود را برای ارایه کامل خدمات درخواستی و تامین قطعات مورد نیاز را در طریع ترین زمان ممکن اعلام کرد .

لازم به توضیح است که شهرک صنعتی بینالود ۱۱۰ هزار هکتار وسعت دارد که ۷۰ هکتار از آن کاربرد صنعتی دارد و در ۵۰ کیلومتری جاده مشهد – نیشابور واقع شده است و صنایع بزرگی مانند ایران خودرو خراسان در آن قرار گرفته است.

۳۰ مهر ۱۴۰۲

خواندن این مطلب پیشنهاد می شود :  بازدیدپروژه مرکز خرید آفتاب