ارایه خدمات فنی و پشتیبانی به شرکت گلریز مشهد

در ادامه حضور عملیاتی در صنایع استان مدیرعامل و همکاران فروش و خدمات فنی شرکت صبادم امین با مدیر عامل شرکت صنایع تولیدات کاغذی خراسان( گلریز) دیدار و در خصوص همکاری های فنی و پشتیبانی بحث و تبادل نظر کردند .

در این دیدار مهندس محمدرضا هاشمیان مدیرعامل شرکت صنایع تولیدات کاغذی خراسان ( گلریز) ضمن تشریح فعالیت های این شرکت در خصوص اهمیت ، حساسیت نگهداری و اورهال کمپرسورهای موجود در این مجتمع تاکید کرد و افزود که با توجه به تشریح اهداف و فرایندهای خدماتی شرکت صبادم امین به عنوان نماینده شرکت  هوایار خواهان ارایه خدمات این شرکت به مجتمع گلریز بوده و اظهار امیدواری کرد این امر در آینده نزدیک توسعه یابد .

شرکت گلریز در سال ۱۳۴۰ با اعتقاد بر ارائه محصولات با کیفیت و اصل احترام به مشتری توسط زنده یاد سید مجتبی هاشمیان بنیان گذاشته شد و در حال حاضر

با هدف توسعه فضای کسب و کار، گروه هلدینگ گلریز مدت‌ها پیش تشکیل شد و اکنون دارای چند شرکت فعال و ۲ کارخانه تولید محصولات کاغذی و بهداشتی به شرح زیر می باشد :

شرکت صنایــع تولیدات کاغذی خراسـان گلریــز : به عنوان شرکت اصلی و مادر که تمامی محصولات سبد کالایی بهداشتی با برند گلریز را تولید می‌کند .

شرکت نگین خراسان : تولید کننده محصولات سفارشی و برند های دیگر مانند برند شبنم .

شرکت آرمان سلولز تــوس : تولید کننده کاغذ تیشو و دیگر محصولات جدید قسمت R&D مانند like one و انواع پدهای بهداشتی بانوان با آخرین تکنولوژی روز .

ماشین سازی علوم گستر : سازنده ماشین آلات هایتک انحصاری برای گروه شرکتهای گلریز که در جریان اخذ گرید دانش بنیان نیز میباشد و این مهم یکی از برجسته ترین ویژگی های این هلدینگ است .

خواندن این مطلب پیشنهاد می شود :  آمادگی همکاری مجتمع معدنی گرانیت سنگ ونوس مشهد

۲۷ مهرماه ۱۴۰۲